The Crazy World Around "Rock'N'Crazy" - Special von nojiko-sensei (Songs von Beautiful Girls) ================================================================================ Kapitel 2: Yeah Baby Yeah ------------------------- R.: Yeah, Yeah, Yeah – Yeah Baby Yeah Yeah, Yeah, Yeah – Yeah Baby Yeah Yeah Baby Yeah! 1. One, Two, Three You look at me Four, Five, Six Know all your tricks Seven, Eight, Nine Now you’re mine Ten, Eleven, Twelve Overestimate yourself You think that you can get me easily But that’s not what you have to believe! R.: Yeah, Yeah, Yeah – Yeah Baby Yeah Yeah, Yeah, Yeah – Yeah Baby Yeah Yeah Baby Yeah! 2. One, Two, Three I want to be free Four, Five, Six We’re not your chicks Seven, Eight, Nine I’m feeling fine Ten, Eleven, Twelve Just me and myself You think that you can get me easily But that’s not what you have to believe! R.: Yeah, Yeah, Yeah – Yeah Baby Yeah Yeah, Yeah, Yeah – Yeah Baby Yeah Yeah Baby Yeah! Ps: Ich möchte an dieser Stelle noch mal für alle unterstreichen, das Beautiful Girls und ihre Mitglieder (zum Glück) nur fiktiv sind und sozusagen mein Eigentum! Dieser Song ist des Weiteren im Teamwork mit meiner besten Freundin Betty entstanden. Selbstverständlich besitze ich für das Hochladen dieses Songs ihr Einverständnis. Hosted by Animexx e.V. (http://www.animexx.de)